عشق مامان و باباش

تولد مامان شهرزاد

1393/2/7 23:08
نویسنده : شهرزاد و وحید
565 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امروز 7 اردی بهشت 93 اولین تولدیه که تو هم توش حضور داری ینی اولین تولد مادر بودنمه

عزیزم امروز خیلی روز خوبی بود اما میخوام اعتراف کنم امسال روز تولدم مثل سالهای پیش برام پر رنگ و خاص

نبود انگار منتظرم تا تو به دنیا بیای و روز تولد تو برام بزررگ و خاص بشه

امروز یکی از اولین شانه های مادر بودن و به چشم خودم دیدم که خودم برای خودم اینقدر دیگه مهم نیستم

چون قراره یکی به دنیا بیاد که دیگه قلبم در سینه ی اون بتپه دیگه دارم این قلبو از سینم جدا میکنم و خارج از

بدنم به تپش در بیاد

عزیزم اما امروز میدونم برای بابا وحیدت خیلی خاص بود چون میدونم که چقدر عاشقمه و عاشقه مادره

دخترشه ینی مادری که نارینا رو به دنیا میخواد بیاره 

امروز بابا وحید و بابا جون امید منو سورپرایز کردن و بارم گوشی موبایل خریدن اخه گوشی قبلیم خراب شده بود

نمیدونی چه ذوقی کردم

آخه اصلاااا انتظارشو نداشتم

شیطووون اومدی گوشیمو پرت نکنی اینور اونور و هی بزاری تو دهنتهاااااانه بازم خراب بشه دیگه برام نمیخرنچشمک 

راستی امروز تو جشنه تولد من تو هم حضووووورت خیلی پر رنگگگ بود توسط عزیزانت اخه دایی روی کادو

نوشته بود از طرف نارینا بابای نارینا داییه نارینا و پدر جون و مادر جونه نارینا 

تازهههههههههههه بابا وحید سورپرایزییییییییییییییییییی کرد که نگو و نپرس..........................زیبا

وقتی من و عمه ویدا کیک رو باز کردیم و روشو خوندیم خیلیییییییی از خوش ذوقیه بابا وحید به ذوق اومدیم

روی کیک نوشته بود مامانی تولدت مبارک از طرف ناریناااااااااااا

 

اینم عکسه کیک تولد مامانی

                              

پسندها (3)

نظرات (0)