عشق مامان و باباش

اولین تکونای نارینا

1393/1/25 16:16
نویسنده : شهرزاد و وحید
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماماااااااانی 

دخمله گلم  اومدم تا بهت بگم که وقتی وارد هفته ی 20 بارداری شدم ینی 25 فروردین  شما تو دلم یه چیزایی از خودت نشون

دادی که حرکاته کوچیکو مختصر و از هفته 21 به بعد دیگه  شروع کردی به ابراز حضوووووورتچشمک

و رورز به روز و هفته به هفته این تکونا و لگد های شما داره بیشتر و بیشتر میشه الهیییی قربونت بشم که داری

به من طعمه مادر شدن رو بیشتر میچشونی

روز به روز من و بابا وحید داریم بیشتر بهت وابسته میشیم 

الان سرگرمیه مامانی شده که دراز بکشم و دستمو بزارم روی شکمم و تو هی به دستم لگد بزنی و من ذووووق

کنم همین الانم که دارم این پست رو میزارم تو داری هی شیطونی میکنی و توجه مامان ی رو به خودت جلب

میکنی.

10 اردیبهشت بود که بابا وحید دستشو گذاشت روی شکمم و زیباترین و خاص ترین لحظه ی زندگیش رو تجربه

 کرد  ینی حس کردنه حضور تو توی زندگیمون و تو خیلی زیبا تر از همیشه یه لگد خوشگل هم نثار بابا وحید

کردی و تو چشماش دوباره برق شادی نمایان شد  دوستت دارییییم گله همیشه بهااااااار

 

راستی اهنگی که روی وبلاگت هست پیشنهاد بابا وحیدته عزیزم اهنگ لالایی رضا صادقی.

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)